koop tickets online

Schrijf je in voor de Cercle quiz van VAK213 tegen corona!

Komende zaterdag 16 mei organiseert sfeergroep VAK213 een digitale Cercle quiz ten voordele van de Brugse zorg. Niet alleen jullie voetbalkennis zal worden getest, ook de algemene kennis zal worden op de proef gesteld.

Alle informatie op een rijtje:

Hoe werkt de inschrijving?

Je stuurt een mail naar vak213@outlook.com en vervolgens krijg je alle verdere info om je inschrijving te vervolledigen.

Hoe kan ik de quiz volgen?

De quiz zal uitgezonden worden op volgend Twitch kanaal: twitch.tv/cerclepub

Cerle Brugge KSV

Hoe moet ik met mijn ploeg communiceren?

Dat laten we volledig aan jullie over. Sommigen opteren voor Skype, anderen verkiezen Zoom, Google Meet of Discord. Om het even dus.

Hoe moet ik mijn antwoorden doorgeven?

Hiervoor wordt gewerkt met Google Forms. Elke deelnemende ploeg dient een kapitein aan stellen, die op zijn beurt een uitnodiging krijgt voor een geheime Facebookgroep. De verschillende links naar antwoordformulieren zijn daar beschikbaar.

Tot wanneer kan ik mij inschrijven?

Inschrijven kan tot en met vrijdag 15 mei bij (één van) de leden van VAK213.

Gerelateerde nieuwsberichten

Cerle Brugge KSV
Shirtveiling tegen corona: bied nog tot en met zondag op het shirt van je favoriete speler!

Nog tot en met zondagavond 10 mei kan je via deze link bieden op onze matchworn homeshirts tegen corona. De opbrengst van deze shirtveiling gaat integraal naar hulp en ondersteuning voor de Brugse zorgsector.

Het bieden is ondertussen volop bezig: op dit moment brengt het shirt van Giulian Biancone (€240) het meest op, gevolgd door het shirt van Miguel Van Damme (€200) en Thibo Somers (€155).

Meebieden? Dat kan hieronder!

Lees meer
Cerle Brugge KSV
Beat corona dankzij de Cercle Brugge-mondmaskers!

Vanaf vandaag kunnen fans hun Cercle Brugge-mondmaskers bestellen via cerclebruggeshop.be. Groen-Zwart brengt twee soorten mondmaskers op de markt. Ze worden per vier stuks online verkocht, voor €20 per set. De opbrengst gaat integraal naar de communityprojecten én de jeugdwerking van Cercle. Jeugdspelers en -trainers krijgen sowieso ook één gratis mondmasker!

UPDATE 04/05/2020: Een nieuwe lading mondmaskers is beschikbaar in onze webshop!

Zo’n anderhalve maand al geselt het coronavirus nu onze samenleving. Nu op maandag 4 mei fase één van de exitstrategie van kracht wordt, betekent dat dus dat we voorzichtig opnieuw de normale gang van zaken kunnen opstarten. Mondmaskers worden daarbij alvast de norm. Cercle wil z’n maatschappelijke verantwoordelijkheid opnemen én z’n fans attent maken op het gebruik ervan.

Lees meer
Cerle Brugge KSV
Cerclefans starten crowdfunding tegen corona

Onder impuls van drie gemotiveerde Cerclefans loopt er op dit moment een online crowdfunding ten voordele van de Brugse zorgsector in de strijd tegen het coronavirus. Met het geld willen de initiatiefnemers attenties voorzien voor personeelsleden én bewoners van de Brugse ziekenhuizen en woon-zorgcentra. Cercle is trots op dit initiatief en verleent dan ook z’n steun.

Nadat sfeergroep 213 vorige maand al grote spandoeken met motiverende quotes als ‘lang leve de zorg’ en ‘jullie werk houdt ons sterk’ ging ophangen aan de Brugse ziekenhuizen, werd deze week een crowdfunding onder Cerclefans opgestart. Met het initiatief willen Thomas De Nys, Lars De Coster en Stijn Debyser alle Cerclefans oproepen om een gift te doen in de strijd tegen corona.

Lees meer
Cerle Brugge KSV
#SamenTegenCorona: bied nu op het wedstrijdshirt van je favoriete Cerclespeler!

In de strijd tegen het COVID-19 virus start Cercle Brugge vanaf vandaag met een heuse veiling van officiële wedstrijdshirts. Tot en met zondag 10 mei kunnen Cerclesupporters bieden op hun favoriete trui(tjes). De opbrengst gaat integraal naar de zorgsector, voor de strijd tegen het coronavirus. WE BEAT CORONA AS ONE!

Lees meer